5 הצעדים להשגת רשימת אימיילים מפוארת

אתם מעולים!

תודה רבה על שיתוף הפעולה

כמו שהבטחתי הנה הטיפים: 

rosh_hashana
5 הצעדים
 להשגת רשימת אימיילים מפוארת
pic1
צעד 1 - בחרו פרס

בחרו פרס שרלוונטי ללקוחות שלכם
וששווה הרבה מאוד בעיניהם
מה שאנחנו עשינו בגוזרים קופון
מאחר והאתר פונה לתינוקות
הפרס היה חצי שנה של חיתולים
פרס בשווי 1000 שח

 
pic2
צעד 2  - בחרו שותפים

מצאו לכם 2-3 שותפים חזקים שיוכלו לפרסם אתכם במחיר סביר. צריך לקחת בחשבון עלות של בין 1000-2000 שח לשותף. 
הכי טוב למצוא שותפים שיש לכם כבר יחסים טובים איתם ויכולים לעזור לכם במחיר אטרקטיבי
בגוזרים קופון שיתפנו פעולה עם מספר אתרים בתחום האמהות - למשל מועדון אמא. אתר אשר יש לו רשימת תפוצה גדולה מאוד של מעל 100 אלף אמהות לתינוקות.
ההשקה בגוזרים קופון היתה מוצלחת במיוחד והביאה לכך שכל אחד מהשותפים תרם כ-1000 עד 2000 לקוחות חדשים
pic1
צעד 3 - בנו דף נחיתה
בחרו תוכנה - למשל התוכנה שבה אני השתמשתי עבור הטיפים כאן... אקטיב טרייל
בנו דף נחיתה פשוט. שבו אתם מראים מה הפרס ונותנים שדה אחד פשוט של אימייל להרשמה
שימו לב שכאן בדוגמא מימין ביקשנו רק שדה אחד - אימייל
חשוב מאוד לא לסבך בעוד שדות.
מאוד חשוב גם לרשום בצורה ברורה שכל מי שנרשם מצטרף לרשימת התפוצה שלכם
pic1
צעד 4 - קבעו תאריך יעד ותתחילו לקדם
תקבעו את תאריך ההגרלה.
כדאי שיהיה בין שבועיים לחודש זמן כך שתוכלו למצות את כל ערוצי הפרסום שלכם
או לעשות בשבוע מרוכז אם תצליחו לתזמן הכל. סכמו עם השותפים שלכם תאריכים לקידום באימייל או בקבוצות שלהם. מומלץ לפרסם עצמאית גם בגוגל/פייסבוק. גם בכסף בתקציב שנוח לכם. אפשר להתחיל גם ב-10 שקלים ליום בפייסבוק למשל. תבדקו כמה לידים מגיעים ואם תגיעו למחיר של 1 שקל לליד זה מאוד מאוד יפה. 10 שקלים זה כבר קצת יקר.
pic1
צעד 5 - סגרו את ההרשמה. ובצעו את ההגרלה
זהו
חשוב שיהיה תאריך סיום. תרשמו בכל המדיות שזה יום אחרון להרשמה. וגם שעות אחרונות. ותסגרו את ההרשמה
עשו את ההגרלה
ותפרסמו את שם הזוכה

 
pic1
 מה הלאה??
תתחילו לדוור לרשימה שלכם!

זהו
עכשיו אם עשיתם את הצעד נכון. יכולים להיות לכם בין מאות לאלפי אנשים  חדשים ורלוונטים ברשימה שלכם.
בהגרלות שלי הגעתי בין 4000-6000 איש חדשים שנרשמו.

עכשיו הגיע הזמן לייצר תוכן ולדוור אותו אליהם

התוכן - צריך להשלח כל שבוע במינימום. אם לא תעמדו בזה אז פעם בשבועיים. אבל אל תזניחו את זה.

התוכן לא חייב להיות מכירתי

וכדאי לשקול שילוב בין תוכן לבין מכירות


וגם לשאול את הקהל שלכם מה היו רוצים לקבל - ופשוט לשלוח את זה

שיהיה בהצלחה!!!
מכונת שיווק משומנת
מבית גוזרים קופון
Click here for accessibility